خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

ساری مرکز مازندران و بزرگترین شهر این استان محسوب می شود. همچنین ساری بزرگترین شهر منطقه شمال کشور و سومین شهر پرجمعیت این ناحیه محسوب می شود. ساری یکی از شهرهایی است که کوه و جنگل و دریا را در کنار هم دارد و همین باعث زیبایی منحصر به فرد این شهر خطه شمال ایران و همچنین تنوع جانوری و گیاهی این شهر گشته است. همان طور که می دانید به اهالی شهر ساری ساروی گفته می شود.

آب و هوای شهر ساری نسبت به دیگر شهرهای استان مازندران بسیار ملایم و مطبوع است؛ ولی در سال های اخیر بارش باران در این شهر کاهش چشمگیری داشته است. ساری از جمله شهرهای شمالی ایران است که در تولید مرکبات، برنج و فرآورده های دامی نقش بسیار موثری دارد. همچنین شرکت چوب و کاغذ مازندران که بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در خاورمیانه محسوب می شود هم در ساری قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی این شهر از شمال به دریای خزر و باغ های میوه و از جنوب هم به جنگل و رودخانه ختم می شود.

دیدنی های شهر ساری تنها با خرید بلیط ساری

همان طور که گفتیم ساری یکی زیباترین شهرهای شمال ایران محسوب می شود که علاوه بر طبیعت بسیار زیبا و سرسبزش، دارای آثار تاریخی و بناهای دیدنی فراوانی است که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. یکی از نمادهای شهر ساری که در سال 1309 شمسی توسط محمد علی حمیدی ساخته است، ساعت بزرگی است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. این ساعت که در میدانی به همین نام قرار دارد برای گردشگران بسیار جذاب است. عمارت فاضلی از دیگر دیدنی های شهر ساری است که متعلق به دوره قاجار و پهلوی است. این خانه قدیمی که در حال حاضر بازدید از آن برای عموم آزاد است، یکی از زیبایی های شهر ساری محسوب می شود.

 

خانه – موزه کُلبادی هم یکی دیگر از بناهای قدیمی این شهر است که قدمت آن به 150 سال پیش می رسد و در حال حاضر هم در اختیار سازمان میراث فرهنگی است. معماری این بنا بسیار زیباست و در حال حاضر قسمتی از این عمارت به موزه تاریخ شهر ساری اختصاص یافته است. سد شهید رجایی یا سلیمان تنگه، پارک جنگلی شهید زارع با وسعت 70 هکتار، پناهگاه حیات وحش میانکاله، پناهگاه حیات وحش دشت ناز، خانه رمدانی ها، چشمه های باداب سورت و مسجد جامع شاه عباسی از دیگر دیدنی های شهر ساری محسوب می شود.

هتل ها و مراکز اقامتی شهر ساری

قطعا تمام کسانی که به ساری سفر می کنند نیازمند هتل و مراکز اقامتی هستند تا به وسیله آن بتوانند شب را به راحتی سپری نمایند. شهر ساری هم به خوبی نیازهای مسافرانش را تامین کرده و هتل های مختلفی را در خود جای داده است. هتل چهار ستاره و بسیار مجلل سالار دره یکی از بهترین و زیباترین هتل های شمال ایران است که در شهر ساری جای گرفته است. این هتل جنگلی چشم انداز و طبیعت بسیار خیره کننده ای دارد که لذت سفر را برای شما دو چندان می کند.

هتل سه ستاره اسرم، هتل بسیار زیبای بادله، هتل چهار ستاره نوید، هتل نارنج، هتل سارویه در مرکز شهر ساری، هتل رز، مهمان سرای تجن، هتل آپارتمان قربانی و... هم از دیگر هتل های در دسترس شهر ساری محسوب می شود.

فرودگاه ساری

فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری یکی از فرودگاه های کشور ایران محسوب می شود که روزانه پروازهای مستقیمی را به مشهد و تهران برقرار می کند. این فرودگاه که در 15 کیلومتری ساری قرار دارد در طی هفته پروازهایی را به شهرهای شیراز، کرمانشاه، اهواز، عسلویه، بندرعباس، کرمان و کیش برقرار دارد.

سوغات ساری

شهری ساری مرکز استان مازندران دارای جنگل و دریای بسیار زیبایی است که که برای گردشگران و مسافران بسیار جذاب است. ولی با حال از سوغاتی های این شهر می توان به ازگیل، زردکیجای، مرکبات، ترشیجات، مرباهای مختلف، عسل کوهی و... از جمله سوغاتی های این شهر است.

بلیط ارزان هواپیما ساری

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط ساری در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما ساری بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان ساری باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما ساری صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما ساری نمایید.

 

بلیط لحظه آخری ساری

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید ارزان بلیط هواپیما را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری ساری تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری ساری می باشد.

تیک بان - سایت معتبر خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی ابتدا باید یکی از سایت ها یا اپلیکیشن های فروش بلیط را انتخاب نمایید. با استفاده از این مراجع اینترنتی به راحتی می توانید قیمت ها و امکانات بلیط های هواپیما را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مورد بررسی قرار دهید. خرید آنلاین بلیط هواپیما این شرایط را برای کاربران به وجود آورده که به تمامی ایرلاین های فعال در این زمینه دسترسی پیدا کنند و با توجه به برنامه پرواز، در چند ثانیه بلیط مورد نظر را تهیه نمایند. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما می تواند تمام انتظارات شما را از یک سایت اینترنتی رزرو بلیط هواپیما برآورده کند. با تیک بان بلیط هواپیما ارزان و به صرفه تهیه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: